تعویض قطعات زیر و بند کامیون
نوشته شده توسط : قائمی

زیر و بند کامیون جزو مهم ترین اجزا محسوب می گردند و می بایست پس از هر سرویس باربری بررسی و چک شوند؛ به طور کلی زیر و بند کامیون شامل جلوبندی و سیستم فرمان، سیستم تعلیق و فنر بندی، شاسی و سیستم انتقال نیرو می باشد. پیشنهاد می شود برای آن که بتوانید احساس بهتری در حین رانندگی با کامیون خود داشته باشید، هر شش ماه یک بار قطعاتی همچون چهار شاخ گاردان، لاستیک های موج گیر و سیستم فرمان، پیچ های شاسی و روغن دیفرانسیل را تعویض نمایید تا طول عمر دیگر قطعات کامیون شما افزایش یابد و عملکرد بهتری داشته باشند.

خرید سودمندانه قطعات کامیون
متاسفانه امروزه قطعات کامیون با کیفیتی بسیار پایین وارد بازار شده اند و تشخیص آن ها از قطعات با کیفیت کمی مشکل است. به همین دلیل می بایست در حین خرید قطعات و لوازم یدکی کامیون خود دقت بسیار بالایی داشته باشید چرا که اگر از قطعات بی کیفیت استفاده کنید، ممکن است در جاده های بیابانی به مشکل بزرگی برخورد کنید و مجبور به پرداخت هزینه های سنگین تعمیرات شوید. برای آن که بتوانید خرید لوازم یدکی کامیون خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، پیش از خرید حتما برچسب اصالت و حک استاندارد بر روی قطعات را مشاهده کنید و پس از آن خرید خود را انجام دهید.
همانطور که دربخش های قبل به آن اشاره شد، قطعات کامیون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ در بسیاری از مواقع رانندگان به دلیل استفاده نکردن از قطعات اصلی یا مصرفی مرغوب در جاده های بیابانی شاهد صانحه و حوادث های بسیار ناگواری بوده اند؛ به همین دلیل می بایست در خرید و تعویض قطعات و لوازم کامیون دقت بسیار زیادی داشته باشید تا بتوانید استفاده مفیدی از خودرو باری و سنگین خود داشته باشید.





:: برچسب‌ها: قطعات کامیون , لوازم یدکی کامیون ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: